lunes, 12 de marzo de 2007

Edificio EDS

Canción: Wish You were here. Pink Floid Chill Out

7 comentarios:

  1. Este edificio se encuentra en el mismo polígono dónde yo trabajo. Me parece llamativo arquitectónicamente y visualmente, sobre todo por tener la vidrieras curvas lo que provoca que aparezcan paletas de colores y degradados, aunque en este caso, las inferiores ya dejan ver su interior.

    Está sacada con ISO 800 y sin trípode, f2.8 y 1/5, aún así creo que es pasable.

    Volveremos otro día a por él.

    Saludos

    ResponderEliminar
  2. Hola, vas néixer el mateix any que la meva filla el 77, de segur que les fotografies que tinc de Menorca et porten records d'infantesa. Boniques les fotografies que fas. Fins aviat.

    ResponderEliminar
  3. Hola Àngel,
    Em va molt bé que expliquis el "truquillo" de les fotos, i com aquesta m'ha agradat, ja he fet la anotació pertinent a la meva llibreta.
    Gràcies!!

    ResponderEliminar
  4. Àngel, has dit paleta de colors? Aquestes paraules són màgiques per a mi, ja ho saps... Quin luxe poder gaudir dels colors en aquesta vida! Precisament m'estic llegint un llibre "COLOR" de H. Blume, m'està agradant molt.
    Laura

    ResponderEliminar
  5. Lidia, ja t'ho vaig comentar un dia al teu blog Mesquineta, aquestes fotos ens fan recordar èpoques viscudes de petit a Menorca. Moltes fotos que ronden per ca meva tenen aquesta atmósfera antiga de quan el color encara no era d'alta qualitat.

    Montse i Laura, feu igual que jo, cada dia vaig a dormir amb una coseta més al cap.

    Salut

    ResponderEliminar
  6. Siempre tus imagenes me impactan... porque transmiten todo tipo de emocion, es por eso que me gusta venir en las noches a verlas fijamente y disfrutarlas ;)

    ResponderEliminar
  7. Ja deia jo que em sonava aquest edifici... Fa por per anar a Rubí a cada d'un germà vaig sortir malament i em vaig perdre per un poligon. Em va cridar l'atenció un edifici semblant, si no era aquest... era de dia i amb de sol i la cosa canvia una mica.
    Està molt bé... sembla per un cataleg de publicitat... mira, els ho pots mostrar, igual te la compren, jeje..

    Petonets.

    ResponderEliminar