miércoles, 7 de marzo de 2007

Pilares

Canción: I wanna fly. Monjes Budistas

7 comentarios:

  1. Encara que no domino la tècnica, per la meva sensibilitat, penso que és una més de les teves fotografies bones!!... Llum la justa, per apreciar les textures i la profunditat de la sala Hipòstila.
    M'agrada!!

    ResponderEliminar
  2. aiiiss.... si jo te contés els records que em porten aquestes columnes amb la llum màgica de la tarda...
    Petons.

    ResponderEliminar
  3. Avui destacaré la pel·lícula que m'he muntat al voltant d'aquesta foto acompanyada de la música. La veu greu em connota aquests pilars tan arrelats a la terra. No obstant inclús l'arbre més arrelat també es pot deixar seduir per una melodia aguda, angelical que l'incita a volar.
    M'he xutat oi? En fi, m'ha agradat molt!
    Laura

    ResponderEliminar
  4. Hola des de Girona Àngel!
    Només volia deixar la meva petjada per aqui i felicitar-te pel bloc... però sobretot sobretot sobretot enhorabona per les fotografies. Són un Luxe!!!! Gracie sper compartir-les.

    ResponderEliminar
  5. Angelito !! estas poniendo el liston muy alto , me encanta esta foto , creo que montse la ha descrito muy bien .
    Enhorabuena amigo!

    ResponderEliminar
  6. Molt agraït pels vostres comentaris, i perquè us digneu a passar de tant en tant a fer l'estoneta.

    Salut

    ResponderEliminar
  7. Preciosa fotografia , el tiempo de exposicion usado ha creado una fantasmagorica aparicion que se desplaza sigilosa entre las columnas.

    ;.-) Ahh y gracias por la visita :-)

    ResponderEliminar