sábado, 10 de noviembre de 2007

Despojos

7 comentarios:

  1. PARECE UNA FURGONETA DESTROZADA O DESMONTADA, UNMONTON DE CHATARRA.
    MOLT BONA ANGEL

    ResponderEliminar
  2. uahuuuuuu. quina passada Angel. M'encanta.

    ResponderEliminar
  3. Veig que també t'ha donat que ficar-te en llocs raros. Em rcorda a algune d'en Sergio pel tema i per les tonalitats. Jo ho he intentat però en llocs foscos... pos eso, no es veu res :( supos que és sa càmara, tot arribarà.
    Jo també sento que no hi fosis el dia de Favaritx, em vaig enrecordar de tu però va sortir a la trobada a Mercadal i bé, de tot el que jo li havia maxacat al pobre Joan desde fa temps, m'encanten el fars. Prò voltros que esteu alla podeieu quedar per un altre dia... dic jo eh.

    Petons.

    ResponderEliminar
  4. Buena toma, Angel. Estas últimas industriales te están quedando popis.

    ResponderEliminar
  5. Los colores... y la soledad se siente en ese lugar!

    ResponderEliminar