domingo, 9 de diciembre de 2007

Por no dar.. no da ni sombra

20 comentarios:

  1. PUAFFFFFFFFFFF...quina sensilleça...

    M'AGRADAAAAAAAAAA...

    salut

    joan

    ResponderEliminar
  2. Quina meravella Angel, m'encanta. És sencilla i perfecta. Felicitats!.

    ResponderEliminar
  3. A jo també m'ha agradat. Dues coses, es cel el veig bastant pixelat, hi està aposta? I es marc. Es marc pintat així, irregular i blanc damunt es negre des blog...personalment no m'agrada gens. Segons sa foto potser si (amb un B/N) però a aquesta, no.

    Salut

    ResponderEliminar
  4. Bonito contraste entre el arbol y el cielo, me gusta la composición con el horizonte inclinado. Felicidades

    ResponderEliminar
  5. Te ha quedado muy popi!!, muy acertado el grano.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  6. Pues no dará sombra, pero es una auténtica fotaza, ¡vaya colores!
    Muy buena.
    Saludos.

    ResponderEliminar
  7. Joan Fuxà, jo tampoc estic convençut d'aquests marcs, de fet, fa pocs dies que els pos, miraré de jugar una mica més amb ells.. gràcies! De totes maneres, a nes meus originals no hi surten.

    i crec que li falta calidad d'origen per açò surt una mica forçada amb es gra, que no píxels..

    Gracias por los comentarios a todos todos.

    ResponderEliminar
  8. Buah, aquesta m'encanta Angel. Tal vegada hauria marcat encara més sa diagonal de baixada. Però així i tot m'agrada molt. I es marc el trob bé, encara que sa transició amb es blog no sigui gaire bona. Pero si tinguessi un fondo blanc quedaria molt bé. Realment molt xula!

    ResponderEliminar
  9. juas! la foto genial, pero el titulo!!! aun me rio!!! acertadisimo ;)

    ResponderEliminar
  10. HOLA ANGEL. ME ENCANTA LA LUZ Y EL CONTRASTE DE COLORES QUE HAS CONSEGUIDO...FELICIDADES...SALUDOS TONY

    ResponderEliminar
  11. Es veu que en Fuxí te una bona pantalla, alo si que es nota, però no fa massa nosa, lo des marcs i ses firmes, va a gustos, a jo particularment, no m'agrada, ni una cosa, ni s'altre

    ResponderEliminar
  12. Qué poc cal, per crear una imatge bonica!!... i tu com sempre l'has captat de seguida.
    Salutacions.

    ResponderEliminar
  13. ME ENCANTA ESTA FOTO.
    SENCILLA, COLORES VIVOS Y TRANSMITE TRANQUILIDAD.
    MUY BUENA.
    ÁNGEL A.

    ResponderEliminar
  14. Me gusta mucho la saturacion de color y el encuadre, muy chula, saludos.

    ResponderEliminar
  15. Como te han dicho ya todos, la sensillez es lo que le da la magia a la foto. Y como no el contraste de colores. Enhorabuena. Eres un crak :D
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  16. Me ha gustado mucho el encuadre. El ver el arbol marchito con ese fondo azul y verde me ha llenado.

    Un saludo

    ResponderEliminar
  17. Que colores parece como si hubiese sido una acuarela de colores primarios!

    ResponderEliminar
  18. Holaa Angel!Com va? moltes gràcies per felicitar-me. La veritat és que no mu esperava gens, però això passa quan menys tu esperes.Encara no havia vist el teu blog, t'afegiré a la meva llista.
    Aquesta foto m'ha agradat molt, el contrast de colors, i aquest arbre aquí solet, m'encanta!Ja estarem en contacte per aquí. Una besada!

    ResponderEliminar
  19. Soledad en medio de florecimiento. muy buena la foto combina dos realidades.

    ResponderEliminar