domingo, 21 de septiembre de 2008

Jaume O.


A nen Jaume i na Laura.

10 comentarios:

  1. Moltes gràcies! Només comentar-te que dins una barca és molt difícil fer fotos, (la mar cau cap a la dreta!!). Per la resta molt bé, ja farem una altra sortida.
    Jaume O.

    ResponderEliminar
  2. Apa, el meu marit i que mono que és!!! Jo sempre li dic que es tregui aquest barret tant... no sé, tant poc atractiu, però ja veieu el cas que em fa!
    Bonica foto, magnífic personatge i fantàstic fotògraf!
    Laura D.

    ResponderEliminar
  3. Jaumet, ja he vist que s'aigu vessa, però he preferit mantenir-ho tal qual, m'agrada més, però açò esteim a una barca!

    ResponderEliminar
  4. Cada vez haces mejores fotos , lo digo por todas en general !

    Saludos a Jaume y Laura.

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. M'agrada com li fer es sol a sa cara, i sa seva mirada perduda cap a la mar. I no crec que molesti s'horitzó, fer fotos dins una barca es molt complicat.
    Molt xula Angel ;)

    ResponderEliminar
  6. Me gusta mucho la luz, muy buena.Saludos

    ResponderEliminar
  7. Jo no en sé gaire, pero el que més m'ha atret d'aquesta foto és la llum tan ben aconseguida. Felicitats!

    ResponderEliminar
  8. Aquesta sí que és una bona foto "marinera"!!

    Una abraçada

    ResponderEliminar
  9. Ueeep!!
    Sr. Jamume O. : Molt apropiat es "barret" de capitan pescanova ;)

    Sra. de Jaume O. (Laura D.): No et preocupis, està moníiissim :o).

    Angel: Molt bona foto. No et preocupis pes detall de l'horitzó poc recte (no s'hi fixa ningú), en Jaume s'enduu tot es protagonisme. Es moment, per sa llum, és perfecte.

    Salut!!

    Joan Mercadal G. (Ciutadella)

    ResponderEliminar