sábado, 20 de diciembre de 2008

Juan Carlos Navarro

5 comentarios:

  1. Me encanta el desenfoque de la canasta, pero a ese crack del basket lo veo muy centrado en la foto. Tal vez quedaría mejor habiendo encuadrado más hacia la derecha, para que Navarro hubiera quedado más a la izquierda. (Mi modesta opinión)

    ResponderEliminar
  2. Tus fotos deportivas son muy buenas, mucha definicion.
    Un saludo.

    ResponderEliminar
  3. Bona fot de Navarro. Pense que el que diu ercanito es cert, però tu ja tens prou experiència com per saber això i saber quan vols trencar les "regles establertes". La de christmas time m'ha agradat molt, uns xiquets molt bonics.
    Salutacions!

    ResponderEliminar
  4. Te vaig dir que venien en el meu avió? aquest el tenia al costat i li sortien cames per totarreu, jo no savia qui era i li vaig sir que m'agafes la maleta si arrivaba, jejeje. Vam sortir junts a l'aeroport i s'IB3 el volia preguntar però va dir que no,que això de parlar ho feia un altre... i de refilada vaig sortir jo a la tele, jeje. No us desanimau, ahir van guanyar al Madrid.

    ResponderEliminar
  5. jeje, gràcies pels comentaris, August, encarnito, Abe Sanchez i Glòria!

    Aquesta és una camiseta ja mítica del barça, simplement això.

    ResponderEliminar